Електронен документооборот
Интегрираната в платформата Lardi-trans система Електронен документооборот ви позволява да смените хартиените документи с електронни.
Оптимизирайте бизнес процесите си, използвайки системата Електронен документооборот от Lardi-trans
Повишете ефективността и ускорете взаимодействието с вашите партньори
Предимства на електронния документооборот
Незабавно подписване
Подписвайте и обменяйте моментално документи с колеги и контрагенти
*Само за Украйна
Неограничено място за съхранение
Платформата Lardi-trans предоставя безопасно място за съхранение за неограничено количество документи
Достъп 24/7
Достъп до документите 24/7 от всяка точка на света, където има интернет
Екологично
Отпада необходимостта от използването на харитя и печатни материали, което намалява замърсяването на околната среда.
Скорост
Търсенето, изпращането и подписването на документите става моментално
Икономия
Отпада разхода от съхраняването на архив, печатане и изпращане на документи
Варианти за обмяна на документи
Товарителница
Договор-заявка
Протокол за извършена услуга
Сметка-фактура
ТТН/CMR
Всеки друг документ/файл