Превоз на строителни товари

Превоз на строителни товари

Осигурете навременна доставка на материали до строителния обект или намерете изгоден товар за своя бордови камион. Lardi-Trans е платформа, където строители, доставчици и превозвачи работят директно, без диспечери.

Логистика на строителни материали

Транспортът до строеж има специфика: често се изисква горно или странично товарене с кран, обезопасителни колани или опори.

Нашата платформа решава проблема с намирането на специализиран транспорт – манипулатор за фургони, бордови камион за тухли или дългомер за арматура.

Логистика на строителни материали

За товародателя

Трябва да доставите газобетон, плочи или дървен материал? Изберете камион според габарита и начина на товарене.

  • Всякакво товарене: Горно, странично или с хидроборд.
  • Икономия: Провеждайте търгове между превозвачите за най-добра цена.
  • Надеждност: Проверявайте отзивите за превозвача.

За превозвача

Работите с бордови камион или манипулатор? Строителният сезон е вашето време.

  • По-малко празни курсове: Намирайте обратни товари и догруз.
  • Специфични товари: Филтрирайте според оборудването – опори, пирамиди и др.
  • Директен клиент: Контакт с технически ръководители и снабдители.

Особености при превоза на различни строителни материали

На Lardi-Trans се търси транспорт за най-различни строителни задачи:

  • Бетонови изделия: Плочи, пръстени, ФБС блокове – нужни са открити полуремаркета и здраво укрепване.
  • Метал и тръби: За дълги товари трябват камиони с опори (коници).
  • Тухли и блокове: Бордови камиони или манипулатори за удобно разтоварване.
  • Стъкло и дограма: Специализирани камиони с „пирамиди“.

FAQ: Въпроси за превоз на строителни товари

Манипулаторът е силно търсен, защото спестява разход за кран. Във филтъра изберете „кран-манипулатор“.

От типа камион, габарита, сложността на маршрута и начина на товарене. Негабаритите струват повече заради разрешителни.

Тежки материали се товарят само с кран отгоре. Тентовите камиони не винаги позволяват това.

С дългомери или „шаланди“. Задължително са нужни опори (коници).

Не, платформата е само за транспорт. Разтоварването е въпрос между клиента и превозвача.

Освен ТТН може да се изиска документ за собственост (при метал). За дървесина – карантинни сертификати.